Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

REAL COUNTRYLIFE !

Jeg er vel en av mange som DRØMMER om det gode gamle countrylivet. Du vet, et lite småbruk, en hvit gammel villa eller et Engelsk Cottage lignendes hus. Det gjør i grunnen ikke så mye hvordan huset ser ut, bare det ligger på landet og utstråler ekte countrysfeer. I mesteparten av mitt liv har jeg bodd i småbyer eller på landet, og nå som jeg har blitt voksen lengter jeg sånn tilbake. Til det stille liv, uten for mye mas og stress. Med natur, lukten av gårsliv, tradisjoner, baking, familieliv, dyr og grønnsakshager. Å, det er for meg en stor drøm. En drøm jeg er villig til å jobbe hardt og kjempe for. Sitter ofte og fantaserer og ser på nydelige bilder både til inspirasjon og motivasjon. Her noen bilder som har stjålet mitt hjerte..


Et uterom med mulighet til å lagre, plante og og arbeide..Perfekt! Legg merke til alle de flotte detaljene, som lykta i taket, tønna, bjelkene og sinken.
(Foto: De Zeug)

Et nydelig countrykjøkken..Skapet med glassdør og dekorative profilerte lister er absolutt en favoritt. Og et stort grovt spisebord med plass til familie og gode venner..Varm i hjertet :)
(Foto: De Zeug)

It`s all in the Details !!
(Foto: De Zeug)

En dyp og bred naturstein vask med nostalgisk kran
(Foto: De Zeug)

En fantastisk peis!! ( Til dem som har råd..for vi er vel ikke urealistiske heller, sukk..) Ser dere også for dere kalde høstkvelder med ett pledd, katta på fanget og tekoppen foran denne peisen ?
(Foto: `t Achterhuis)

Gulv av stein eller gamle fliser...Bare oser av karakter! Praktisk for et liv på landet..
(Foto: Janus Magnus)

Til slutt et tips om en liten countryblog med bondeliv og blomsterverksted:
Blomsterverkstad, virkelig verdt et besøk!

Do you have a dream of a countrylife ? I shure do..That`s one of my biggest dream, and i hope it will come true. A life filled with silence, fresh air, gardens, herbs, baking, animals,traditions and familylife..This dream fills me with warmth and happiness. On my way to go through this dream and make it real i surround me with decorations, and look at beautiful pictures that gives me inspirations and motivations on my way.. I want to share some pictures that have made my heart sing..
And finally, please visit this blog, so lovely ! Blomsterverkstad

Yorum Gönder

0 Yorumlar